Trött!

Det har ju varit ledigt några dagar nu, fredag, lördag och söndag! Är jag piggare idag för det? NÄ! Jag har varit slut hela helgen ändå. Jag har lagt mig i tid tycker jag och inte gått upp för tidigt ( 8 ) men jag är trött nu i alla fall. Undrar vad det beror på?

Helgen har varit lugn, min pappa och hans fru var på besök igår. Dottern var helt överlycklig. Det är inte så ofta dom kommer eftersom faderns fru är lite sjuk och så bor dom i Thailand halva året. Inte på sommaren då .).

Jag och dottern var på cruising i helgen och skulle kolla "snygga" bilar men dottern var måttligt intresserad. Fast efter ett tag tog hon i min arm och sa åt mig att följa med. Hmmm, tänkte jag! Vad är det nu hon sett? Och tänka sig, hon hade fått syn på gamla traktorer! Det finns hopp för henne :)!

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Någon här hade lite ångest över att vi inte åkte, men jag mådde inte så jättebra...

2009-05-04 @ 21:24:21
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0