1:a maj

Det är väl idag man ska ut och demonstrera... Till vilken nytta kan man ju undra? Själv håller jag mig hemma och fixar sånt som behöver fixas :). Fast jag håller rent principiellt med dom som går ut och demonstrerar idag även om det på senare år förlorat lite av sin mening. Jga tror denna dagen var viktigare på 50-60- talen. Jag har ju en far som arbetat hårt inom fackföreningsrörelsen och svor att aldrig engagera mig när jag var yngre. Nu blev det inte så, jag var aktiv under några år och brinner fortfarande för arbetarna :). Även om jag inte är aktiv.

Tror jag ska ge mig ut i trädgården idag och sen se om jag fått nått intressant mail :)

Till helgen blir det nog att ge sig in till grannbyns cruising för att kolla in lite fina bilar.

Ha det så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0