Våffeldagen.

Det är ju våffeldagen idag så igår fick jag en liten idé ( faktiskt :)), varför inte ha våfflor till lunch på jobbet? Då menar jag inte ta med i låda utan att vi gräddar dom på plats! Sagt och gjort, en lista kom upp där man fick skriva upp sig och vad man ville ta med:). Tror nog vi var en 8-9 st i alla fall. 4 järn och massa smet :) Det blev våfflor över trots ett gäng hungriga grabbar. Nu tycker ju jag att dom andra fuskade lite som tog med smet för dom köpte halvfabrikat, jag stövlade upp i ottan och gjorde en riktig :). Riktigt kul och uppskattat var det. Tänk vad det är små saker som kan förgylla tillvaron ändå.


Våffelgräddning!




Det blev en hög över efter lunchen trots att vi gjorde vårt bästa :). Konstigt nog så försvann högen under eftermiddagen......

Kommentarer
Postat av: Frogprincess

vilken toppenide!!!

Ja, de andra fuskade helt klart när de köpte halvfabrikat. När jag kom hem från mitt jobb hade sambon fixat våffolr till oss :-)

2009-03-25 @ 20:08:18
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0