Tisdag då....

Tisdag igen då, vart tar dagarna vägen igentligen. Veckorna bara rinner iväg. Det som är bra är att det bara är början på våren än så man har en skön vår, hoppas jag, och heeela sommaren att njuta. Nu brukar det ju iof gå ganska fort men ändå :)

Vad har då dagen bjudit på? Jobbet har rullat på, har ett jätteprojekt på gång så nu är det mycket möten, möten och åter möten :) jag är ju ingen mötesmänniska men det är bra att liksom ligga med och försöka förutse så mycket som möjligt redan i starten. Vis av erfarenhet vet jag ju hur det blir i slutet av ett projekt, panik!!! Om allt blir lite försenat så vilka är det som ska jobba ikapp? Jo, programerarna! Jag hoppas få lite semester i sommar men kanske inte så mycket. Nu gör ju inte det något eftersom jag vill ha semester i februari nästa år! Ska, förhoppningsvis, åka till fadern och hans fru i Thailand då med dottern:).

Barngympan var som vanligt kul. Idag var vi 2 st som hade den för dom andra kunde inte, som det ser ut nu är det väl vi två som ska fortsätta till hösten också. Det är en sån skön kontrast till jobbet man har. Spinning får det bli på Torsdag igen, bra för magen! Man får väl börja tänka på beach 2009 :) Haha!

Ha det så gott nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0