Bekantskaper från förr..

Jag fick ett mess igår från en person som jag inte sett på säkert 25 år! Kan ju erkänna att det tog några sekunder innan polletten ramlade ner :). Det visade sig vara en dotter till ett par av mina föräldrars bekanta, hon och min bror umgicks en del och har fortfarande kontakt. Jag flyttade från den staden hon bor i för 32 år sen så..... Hur som helst addade vi till det på msn och blev sittande läääääänge och tjöta. Riktigt jäkla kul. Fast jag slocknade vid ett tiden på natten, tror jag, i soffan! Då hade jag glömt ställa klocka och allt så jag vaknade till liv i morse strax efter sju:). Måste hälsa på en gång när jag har vägarna förbi eller ändå. Nu ligger det ju inte nästgårds direkt och det är synd.

Jag sitter för övrigt och samlar kraft inför spinningen idag kl 19. Jag har ju ingen kondis så jag kommer väl få stanna några gånger men man måste ju prova! Det är inte klokt vilka snälla kamrater man har som utsätter en för sånt här :).
Nåja, det är ju skönt efteråt sägs det ju :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0