Tack så mycket :)

Vill börja med att tacka för de gratulationer jag fått!! Tack så mycket :)!

Det blev en dag ungefär som vanligt idag.. Fast jag har tagit det lite lugnare.

Det finns nackdelar med att vara själv med barn! Förutom den rent sociala biten då med en partner :). Man måste göra allting själv :) Nog för att dottern är jätteduktig med att hjälpa till men visst finns det begränsningar med det med.. Tänkte efter vad jag behöver göra!

Städa hemma
Laga mat
Göra färdigt dotterns rum
Trädgården
Bilen ska fixas till
Virket ska ut från skogen
Virket ska till sågen
Det sociala livet
Jobbet
Mitt ideella åtagande
Städa ur lagården
Veden
Min dotter
Carporten ska fixas klart
Toa ska renoveras
Göra tvätthörna
Fixa vägen
Fixa köket
Tvätt som ska tvättas och tas omhand
+ sånt som jag inte kommer på nu :)

Någonting måste ju bli lidande...

Sen ska man helst hinna med sig själv mitt upp i alltihop! Tänker man efter är det rent idiotiskt att bo som jag gör med ett gammalt hus och stor trädgård! Fast min prioritering är ganska klar och det är dottern! Den tiden som är nu med henne kommer ju aldrig tbx och då får det andra bli lite lidande.. Som tur är har jag världens bästa vänner ifall det skulle vara något och dom kan jag lita på till 100%.

Idag var jag och hjälpte en kamrat i skogen eftersom han inte kan göra det själv pga av en skada han har. Fast då får jag låna hans traktor och skogsgrejor och hans familj ställer upp som barnvakt om jag behöver! Tjänster och gentjänster :) Det bästa är att dottern är så himla förtjust i hela familjen, särskilt döttrarna sa hon idag och det är dom som får vara barnvakt om det behövs :)

Bloggen ska man ju också försöka hålla lite levande så folk vet vad som händer!

MEN, nu är det dags att göra sig klar för natten och HEJA FÄRJESTAD!!! :) Säger han som bor mitt i HV-land!!!

Tack än en gång allihop!

Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Morgause

Grattis för födelsedagen! och för att prioritera heeeeellt rätt! Vi ska också gratulera lycklig dotter!

2009-04-06 @ 16:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/tradgardiskane
Postat av: Gullillan

Gillar ditt motto...........

Inte för sent att säga GRATTIS va?

Har ju varit inne på grodprinsessans blogg.............

2009-04-06 @ 18:09:17
URL: http://gullillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0