Lördagskväll..

Klockan börjar bli mycket och det är dags att lägga sig. Dottern kommer ju väcka mig tidigt i morgon eftersom hon somnade tidigt idag :).

Nu har jag fått iväg allt timmer till sågen så det är bara att vänta på att "sågaren" ringer så vi kan såga upp allt, det kommer nog ta en hel dag att göra det.

Det har varit en lugn helg av förklarliga själ eftersom dottern är hemma. Fast jag har ändå fått en hel del gjort tycker jag. Tiden räcker ju aldrig till som mitt liv ser ut men det får man bara acceptera.

Jag har ju en konstig förmåga att försätta mig i lite, hur ska jag uttrycka det..., besvärliga situationer :). Men det hör väl liksom till, livet ska inte vara lätt :). Livet är kort och man ska försöka göra det bästa av det. Då menar jag det bästa för en själv, inte alltid tänka så himla rationellt utan gå på känsla! Fånga dagen som det så vackert heter men utan att såra dom som står en nära!

Nu är ögonlocken tunga så jag säger god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0