Jösses anåda :)

Jag kan knappt röra mig längre! Kl 9 i morse kom en kamrat hem som varit skogshuggare. Här skulle det nar ner träd :). Försökte hänga med me sågen så gott det gick men jag e ju inte alls van att jobba så med den. Tröden föll på löpande band och sen ska ju eländet kvistas och kapa i längder. När vi fått ner allt for han iväg hem och nu har jag hållt på med att vincha ut eländet ur skogen.
Gick väl sådär bra. Höll på at välta ett par gånger och har skadat fingrarna lite, blånaglar! Men nu hänger liksom inte armar och ben med längre så nu får det vara bra för idag :) Nya friska tag i morgon....

Kommentarer
Postat av: Locklig

Vardagsträning ska ju vara bra säger de lärde... Du kan nog lägga detta till den kategorin tror jag ;)

Glá Påsk på dej!

2009-04-11 @ 13:27:05
URL: http://www.metrobloggen.se/fundersam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0