Fullt upp!

Nu var det ett tag sen jag hann skriva här...

Det har varit fullt upp här hemma, främst med skogen. Jag var lite piskad att bli färdig nu i helgen vilket jag blev :). All ved är hemma på gården, nu ska den bara kapas , klyvas och hävas in i bo´a :). Det blev lite mer än jag räknat med så frågan är om allt får plats! Jag måste ju göra plats för mina bräder också när dom kommer från sågen, dom ska ju inte ligga inne helst utan under tak ute så dom torkar ordentligt.

Jobbet rullar på som vanligt med mycket att göra, i alla fall för mig. I morgon kommer en robotleverantör och ska filma och skriva reportage om den senaste installationen jag gjort. Det blir till att raka sig och ta på sig struken skjorta... :).

Nu ska jag ta och diske, ta hand om tvätten i tumlare, ta en dusch och sen krypa ner i sängen för att sova som en stock. Man hinner inte med så mycket på vardagarna utan det får bli på helgerna som man får lite gjort. jag har iaf tvättat bilen och 4-hjulingen idag förutom det vanliga då att laga mat och utfodra dottern :) Man måste ju försöka ta sig lite tid för sig själv med, var trött i huvudet idag lite pga av jag var på kurs hela eftermiddagen. Att lägga en ganska teoretisk kurs på eftermiddagen precis efter lunch är ingen bra idé, ögonen blir vääääldigt tunga då när man inte är van att sitta still :).

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0